Naš cilj je da vam pružimo sistemska rešenja koja optimizuju upotrebu prostora. Time unapređujemo kvalitet poslovnog okruženja i doprinosimo efikasnijem poslovanju korisnika objekata.

Način poslovanja

U skladu sa definicijom facility management-a koja podrazumeva upravljanje objektom na način da se povezuju ljudi, mesta, procesi i tehnologije leži i Tokata pristup radu i poslovanju. Poštujući sve faktore koji utiču na naše okruženje, upravljamo objektima i održavamo poverene nekretnine tako da postignemo njihovu maksimalnu vrednost koja će omogućiti efikasnost korisnika i povećati produktivnost.
Naši zaposleni su posvećeni svakom zadatku i vođeni su ISO standardima, razumejući da je upravo takav pristup put ka sigurnom rastu, uspehu i zadovoljstvu svih saradnika.

U cilju smanjenja potencijalnih rizika, fokusirani smo na kontinuirane obuke i treninge kako bi pratili svetske trendove i implementirali ih, prilagođavajući ih aktuelnoj fazi projekta ili postojećeg objekta.

Kreiramo vrednosti koje se zasnivaju na sledećim pristupima:

Jedinstvu

Timski duh je temelj naše uspešne organizacije, osećaj jedinstva i posvećenost istom cilju, saradnja, komunikacija, razumevanje i podrška. Svi unutar organizacije delimo istu viziju, misiju i ciljeve što dovodi do stalnog rasta i napretka.

Kvalitetu

Usklađenost individualnih i timskih napora sa definisanim jasnim ciljevima i poznavanjima standarda, unapređuje fokus i osigurava konstantan kvalitet.

Odgovornosti

Jasno definisane i podeljene odgovornosti podstiču posvećenost ka postizanju i prevazilaženju rezultata.

Partnerstvu

Uspesi su zajednički, pripadaju timu, organizaciji, našim saradnicima i klijentima što dovodi do poverenja i međusobnog poštovanja.

Tokata je jedan od osnivača FMBAS-a (Facility Management Business Association of Serbia), nevladine, neprofitne organizacije koja se zalaže za promociju, edukaciju i podršku razvoju industrije upravljanja objektima (FM) u Republici Srbiji. Kroz aktivnosti u okviru ove asocijacije, Tokata doprinosi unapređenju zakonodavnog okvira, promociji energetske efikasnosti objekata i zaštite životne sredine, jačanju dijaloga između javnih i privatnih preduzeća, promociji savremenih i inovativnih tehnoloških rešenja, kao i razvoju međuregionalne saradnje.

Tokata podržava i rad Saveta zelene gradnje Srbije, koji posvećeno promoviše principe održive gradnje, doprinosi razvoju industrije u svim aspektima životne i radne sredine, te učvršćuje poziciju domaćeg Saveta u međunarodnoj GBC mreži, koja obuhvata više od 75 zemalja sveta.

Naše vrednosti

Naša posvećenost ESG principima

ESG (Environmental, Social, Governance) principe inegrisali smo u sve aspekte našeg poslovanja kako bismo doprineli održivom razvoju i odgovornom upravljanju.

Naša posvećenost ESG principima

ESG (Environmental, Social, Governance) principe inegrisali smo u sve aspekte našeg poslovanja kako bismo doprineli održivom razvoju i odgovornom upravljanju.

  • E (Environmental): Smanjujemo negativan uticaj na životnu sredinu efikasnim korišćenjem resursa, uvođenjem energetski efikasnih rešenja i primenom naprednih tehnologija.
  • S (Social): Pružamo sigurno radno okruženje, investiramo u obuku zaposlenih i podržavamo društveno odgovorne inicijative. 
  • G (Governance): Održavamo visok nivo transparentnosti, poštujemo zakonske regulative i primenjujemo odgovorno upravljanje.

Kroz ove principa, osiguravamo održivu budućnost za naše klijente, zaposlene i zajednicu.

Environmental – zaštita životne sredine

Svesni da živimo i kreiramo svet koji ubrzanjem tehnologija dovodi do stalnog povećanja potrošnje raspoloživih energetskih resursa, fosilnih goriva, emisije CO2 što sve za posledicu ima promene klimatskih uslova i negativne uslove za život.

Tokata kroz svoje svakodnevne aktivnosti minimizira potencijalne negativne efekte promovišući zelena rešenja i inicijative koje će primeniti klijenti, vlasnici komercijalnih objekata a time ostvariti višestruke efekte. Naš cilj je da organizujemo i sprovodimo klimatski neutralno upravljanje i održavanje objekata.

Social – društvena odgovornost

Odgovoran pristup se ogleda kroz ravnopravnost i posvećenost da utičemo na okruženje i zajednicu, počevši prevashodno od naših zaposlenih. Zadovoljstvo radnika, njihova posvećenost i obučenost su primarni za kvalitet i siguran rast i razvoj.

Osluškujemo potrebe savremenog tržišta i prilagođavamo naše usluge, kreirajući jedinstvo efikasnih rešenja koja će odgovoriti na zahteve klijenata a ispoštovati okolinu u kojoj se usluge sprovode. Briga o mikrolokaciji, zajednici i životnoj sredini je u fokusu svakog zaposlenog.

Poštujemo različitosti i prilagođavamo se kulturi poslovanja različitih internacionalnih kompanija koje su naši klijenti ili posluju u objektima kojima mi upravljamo.

Zajedničkim projektima i pristupima beležimo rezultate i utičemo na pozitivan razvoj zajednice, što pokazujemo i kroz osnivanje Facility Management business asocijacije Srbije (FMBAS).

FMBAS je profesionalno udruženje koje je osnovano aprila 2023. od strane tri vodeće kompanije koje se bave upravljanjem i održavanjem nekretnina (Tokata, Marera Property Management i MPC Properties) a ima za cilj osnaživanje Facility Management industrije i svih struka koje posluju u okviru ove oblasti. Ovaj projekat je od izuzetnog značaja kako za naše poslovanje tako i za tržište naše zemlje, pa i regiona. Širom sveta formiraju se udruženja profesionalaca kako bi svojim inicijativama uticali na struktuirani razvoj ove mlade discipline kroz primenu odgovarajućih standarda i edukacije tržišta.

Governance – korporativna odgovornost

Tokata poštuje zakone Republike Srbije i svoje poslovanje i aktivnosti usklađuje sa važećim propisima kroz setove propisa i polisa koji olakšavaju doslednost u praćenju kompanijskih obaveza i svakodnevnih aktivnosti.

Menadžment bord grupe poseduje iskustvo u vođenju različitih vidova biznisa i industrija što daje širinu u razumevanju i postavljanju strategija za zdravo poslovanje, dalje ulaganje i likvidnost kompanije.

Redovnim dvonedeljnim sastancima osiguravamo praćenje definisanih planova, sagledavamo eventualne rizike koji su ranije identifikovani ili prepoznaje nove situacije koje pokušavamo da prilagodimo metodama koje smo odabrali za postizanje ciljeva. Otvorena komunikacija sa menadžerima timova je ključna za poverenje i poštovanje, pravovremenu razmenu informacija.

Tokata je kompanija u razvoju, trenutno broji 17 zaposlenih i strategijom koja insistira na polnoj ravnopravnosti, fokusirajući se na jednaka prava i prilike za rad, rast i razvoj. Generacijski poštujemo iskustvo što dokazujemo kolegama koji su već u penziji i pred penzijom a rado prihvatamo u svoj tim i mlade snage, kojima pružamo apsolutnu podršku za dalje usavršavanje i dobijanje potrebnih licenci i sertifikata.
Usavršavanje i promovisanje zaposlenih na više pozicije su dokaz našeg rada sa svakim članom Tokata tima.
Poštovanje i etički kodeksi su temelj naše komunikacije i saradnje.

Razumemo da je rasterećen radnik ključan za potpunu posvećenost i efikasnost, insistiramo na postizanju balansa između poslovnog i privatnog života, kroz model kompenzacije radnog vremena.

Radimo na kontinuiranom preispitivanju naših postavki kako bi poboljšali sistem korporativnog poslovanja i osigurali interese kompanije i svih zainteresovanih strana.

Tokati pridržavamo se međunarodnih ISO standarda kako bismo obezbedili visok kvalitet usluga u upravljanju i održavanju objekata.

  • ISO 9001: Upravljanje kvalitetom – Osiguravamo doslednost i poboljšanje naših usluga.
  • ISO 14001: Upravljanje životnom sredinom – Minimizeramo ekološki uticaj naših aktivnosti.
  • ISO 45001: Bezbednost na radu – Kreiramo sigurno radno okruženje za zaposlene i korisnike.
  • ISO 50001: Upravljanje energijom – Optimizujemo energetske resurse za smanjenje troškova i uticaja na okolinu.

Naša usklađenost sa ISO standardima garantuje visoke standarde kvaliteta, bezbednosti i održivosti u svim aspektima našeg poslovanja.

Odgovorno poslovanje

Odgovorno poslovanje

Naša posvećenost ESG principima

ESG (Environmental, Social, Governance) principe inegrisali smo u sve aspekte našeg poslovanja kako bismo doprineli održivom razvoju i odgovornom upravljanju.

Environmental – zaštita životne sredine

Svesni da živimo i kreiramo svet koji ubrzanjem tehnologija dovodi do stalnog povećanja potrošnje raspoloživih energetskih resursa, fosilnih goriva, emisije CO2 što sve za posledicu ima promene klimatskih uslova i negativne uslove za život.

Tokata kroz svoje svakodnevne aktivnosti minimizira potencijalne negativne efekte promovišući zelena rešenja i inicijative koje će primeniti klijenti, vlasnici komercijalnih objekata a time ostvariti višestruke efekte. Naš cilj je da organizujemo i sprovodimo klimatski neutralno upravljanje i održavanje objekata.

Social – društvena odgovornost

Odgovoran pristup se ogleda kroz ravnopravnost i posvećenost da utičemo na okruženje i zajednicu, počevši prevashodno od naših zaposlenih. Zadovoljstvo radnika, njihova posvećenost i obučenost su primarni za kvalitet i siguran rast i razvoj.

Osluškujemo potrebe savremenog tržišta i prilagođavamo naše usluge, kreirajući jedinstvo efikasnih rešenja koja će odgovoriti na zahteve klijenata a ispoštovati okolinu u kojoj se usluge sprovode. Briga o mikrolokaciji, zajednici i životnoj sredini je u fokusu svakog zaposlenog.

Poštujemo različitosti i prilagođavamo se kulturi poslovanja različitih internacionalnih kompanija koje su naši klijenti ili posluju u objektima kojima mi upravljamo.

Zajedničkim projektima i pristupima beležimo rezultate i utičemo na pozitivan razvoj zajednice, što pokazujemo i kroz osnivanje Facility Management business asocijacije Srbije (FMBAS).

FMBAS je profesionalno udruženje koje je osnovano aprila 2023. od strane tri vodeće kompanije koje se bave upravljanjem i održavanjem nekretnina (Tokata, Marera Property Management i MPC Properties) a ima za cilj osnaživanje Facility Management industrije i svih struka koje posluju u okviru ove oblasti. Ovaj projekat je od izuzetnog značaja kako za naše poslovanje tako i za tržište naše zemlje, pa i regiona. Širom sveta formiraju se udruženja profesionalaca kako bi svojim inicijativama uticali na struktuirani razvoj ove mlade discipline kroz primenu odgovarajućih standarda i edukacije tržišta.

Governance – korporativna odgovornost

Tokata poštuje zakone Republike Srbije i svoje poslovanje i aktivnosti usklađuje sa važećim propisima kroz setove propisa i polisa koji olakšavaju doslednost u praćenju kompanijskih obaveza i svakodnevnih aktivnosti.

Menadžment bord grupe poseduje iskustvo u vođenju različitih vidova biznisa i industrija što daje širinu u razumevanju i postavljanju strategija za zdravo poslovanje, dalje ulaganje i likvidnost kompanije.

Redovnim dvonedeljnim sastancima osiguravamo praćenje definisanih planova, sagledavamo eventualne rizike koji su ranije identifikovani ili prepoznaje nove situacije koje pokušavamo da prilagodimo metodama koje smo odabrali za postizanje ciljeva. Otvorena komunikacija sa menadžerima timova je ključna za poverenje i poštovanje, pravovremenu razmenu informacija.

Tokata je kompanija u razvoju, trenutno broji 17 zaposlenih i strategijom koja insistira na polnoj ravnopravnosti, fokusirajući se na jednaka prava i prilike za rad, rast i razvoj. Generacijski poštujemo iskustvo što dokazujemo kolegama koji su već u penziji i pred penzijom a rado prihvatamo u svoj tim i mlade snage, kojima pružamo apsolutnu podršku za dalje usavršavanje i dobijanje potrebnih licenci i sertifikata.
Usavršavanje i promovisanje zaposlenih na više pozicije su dokaz našeg rada sa svakim članom Tokata tima.
Poštovanje i etički kodeksi su temelj naše komunikacije i saradnje.

Razumemo da je rasterećen radnik ključan za potpunu posvećenost i efikasnost, insistiramo na postizanju balansa između poslovnog i privatnog života, kroz model kompenzacije radnog vremena.

Radimo na kontinuiranom preispitivanju naših postavki kako bi poboljšali sistem korporativnog poslovanja i osigurali interese kompanije i svih zainteresovanih strana.

Iso standardi

Tokati pridržavamo se međunarodnih ISO standarda kako bismo obezbedili visok kvalitet usluga u upravljanju i održavanju objekata.

  • ISO 9001: Upravljanje kvalitetom – Osiguravamo doslednost i poboljšanje naših usluga.
  • ISO 14001: Upravljanje životnom sredinom – Minimizeramo ekološki uticaj naših aktivnosti.
  • ISO 45001: Bezbednost na radu – Kreiramo sigurno radno okruženje za zaposlene i korisnike.
  • ISO 50001: Upravljanje energijom – Optimizujemo energetske resurse za smanjenje troškova i uticaja na okolinu.

Naša usklađenost sa ISO standardima garantuje visoke standarde kvaliteta, bezbednosti i održivosti u svim aspektima našeg poslovanja.